Meteosondy ( bylo Re: Kto este predava stm32?)

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Pondělí Únor 8 20:06:25 CET 2021

Ty ty ty, nemají se vracet ?
Ne, dělám si legraci, dnes jsou fakt dobře vybavené, ne jako sondy Mars,
které jsem tady kdysi poskytnul a jejich výstupní info se snad chytalo
na radaru.
Ale do sbírky asi dobré. Já v té době o nich také moc nevěděl a to jsem
dělal pro
vládní letku a mohl jsem se zeptat meteorkářů.
Honzo asi máš dobré podmínky pro "zanesení" těchto sond. Jsou od Vaisala ?
Teď jsem se kouknul na net a je to fakt docela sport :-D
Jindra