Meteosondy ( bylo Re: Kto este predava stm32?)

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Únor 8 20:39:09 CET 2021

Jindro tady je pár mých posledních  "logů":

http://forum.radiosonda.sk/viewtopic.php?f=9&t=6537
http://www.forum.radiosonda.sk/viewtopic.php?f=9&t=6491
http://www.forum.radiosonda.sk/viewtopic.php?f=9&t=6390&p=15797#p15797
http://www.forum.radiosonda.sk/viewtopic.php?f=9&t=6389&p=15796#p15796
http://www.forum.radiosonda.sk/viewtopic.php?f=9&t=6128&p=15291#p15291
 Mimochodem ta "sonda" v tomto logu ( voltmetr ) je Jindro od tebe koupená
kdysi, dodnes funguje!!!
http://www.forum.radiosonda.sk/viewtopic.php?f=9&t=6127&p=15290#p15290
http://www.forum.radiosonda.sk/viewtopic.php?f=9&t=6089&p=15234#p15234

Nejvíc je Vaisal typ RS-41

Vracet se nemusí je tam napsáno ekologicky zlikvidovat, už není použití
nebo tak něco

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>