Meteosondy ( bylo Re: Kto este predava stm32?)

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Únor 8 15:36:16 CET 2021

Dodnes jsem jich nasbiral vic jak 60 ks.  Ale je to za cca 4 roky..
Je treba sledovat, podminky se meni kazdym dnem a nekdy se stane, ze padaj
kousek od baraku.  A za sebou. Je treba hledat jeste kdyz vysila, práskne
na sebe i presne souradnice dopadu. Je to pekny relax v prirode a posunuti
od geocachingu o kus dal. Navic i trochu adrenalinu, protoze sberacu je
mnoho a doslova jde  nekdy o minuty kdo driv. Poslete sz adresu, nejake
RS-41 vam poslu....