Re: zajímavý "podvod" na e-bay

Jiří Majzlík Nemeček jirry na centrum.cz
Sobota Únor 6 22:20:36 CET 2021

To je dost běžné, ale nemusí to být úmysl. Prodejce často vůbec neví, co
prodává. Když rozkliknete tu svojí objednávku, někde by tam mělo být
"see original listing" a taky věta, že prodejce nabídku aktualizoval.

Chtěl bych vrátit peníze, alespoň rozdíl mezi těmi dvěma typy.

JMN