zajímavý "podvod" na e-bay

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Únor 6 22:13:41 CET 2021

Jen tak pro zajímavost, Číňan zase vymyslel způsob, jak zákazníka odrbat.
Možná už se s tím někdo setkal, já poprvé. Nebo lépe řečeno poprvé jsem si
toho všimnul..
Někdy koncem roku jsem objednal čidla BME280 . ( narozdíl od BMP280 mají
ještě čidlo vlhkosti )
Teď v lednu dorazily.  Koukám  a přišlo BMP280. Tedy verze bez čidla
vlhkosti.
Koukám na portál  e-bay do nákupů a vidím položku, kterou jsem v prosinci
objednával. A ono tam opravdu je BMP280. Takže jsem vůl, blbě jsem to
objednal říkám si.

Ale vrtalo mě to v hlavě, protože vím, že jsem tomu tenkrát věnoval čas a
pozornost, abych to objednal správně. Tak jsem kouknul ještě do
potvrzovacích e-mailů co z e-bay chodí a tam správně, jak jsem
předpokládal  v tom prosinci bylo objednané čidlo BME280.
Číňan poslal BMP280 a pak změnil obrázek na své aukci.Takže na portále v
historii to je změněné...

Už se mi to stalo vícekrát, ale většinou jsem si řekl, jsem blb, chvátám a
kliknul jsem na něco jinýho....  Dávejte si na to pozor.

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>