RE: zajímavý "podvod" na e-bay

Ondra ebastlir na seznam.cz
Sobota Únor 6 22:57:00 CET 2021

Těchto BMP mám asi 5. Poslaných po jednom. Přesně takto jsem s nimi bojoval už před 3-4 lety. Od třetí objednávky jsem koupil a rovnou psal zprávu, že trvám na zaslání BME, že chci měřit vlhkost. Jednou mi číňan bez reakce okamžitě vrátil peníze, 2x poslal BMP i navzdory té zprávě.

Podle mě, pokud mění popis a obrázky během prodeje, tak je to jasný úmysl.

Žádal jsem i o vratku, ale jak to dopadlo si už nevybavuji.

o.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jan Kuba
Sent: Saturday, February 6, 2021 10:14 PM
To: HW-news
Subject: zajímavý "podvod" na e-bay

Jen tak pro zajímavost, Číňan zase vymyslel způsob, jak zákazníka odrbat.

Možná už se s tím někdo setkal, já poprvé. Nebo lépe řečeno poprvé jsem si toho všimnul..

Někdy koncem roku jsem objednal čidla BME280 . ( narozdíl od BMP280 mají ještě čidlo vlhkosti )

Teď v lednu dorazily.  Koukám  a přišlo BMP280. Tedy verze bez čidla vlhkosti.

Koukám na portál  e-bay do nákupů a vidím položku, kterou jsem v prosinci objednával. A ono tam opravdu je BMP280. Takže jsem vůl, blbě jsem to objednal říkám si.

Ale vrtalo mě to v hlavě, protože vím, že jsem tomu tenkrát věnoval čas a pozornost, abych to objednal správně. Tak jsem kouknul ještě do potvrzovacích e-mailů co z e-bay chodí a tam správně, jak jsem předpokládal  v tom prosinci bylo objednané čidlo BME280.

Číňan poslal BMP280 a pak změnil obrázek na své aukci.Takže na portále v historii to je změněné...

Už se mi to stalo vícekrát, ale většinou jsem si řekl, jsem blb, chvátám a kliknul jsem na něco jinýho....  Dávejte si na to pozor.

Bez virů.  <https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail> www.avast.com