Re: ako zacat s 32-bitmi, Was: Začínáme s Atmel Studiem - kontrola

Pátek Únor 5 21:03:40 CET 2021

Ohledně té SD karty - protože na stránce Silabsu zrovna teď asi dost
věcí nefunguje (kliknu na podrobné info o procesoru, snaží se to něco
načíst a nic se neděje), musel jsem to u nich hledat přes Google. Našel
jsem na jejich fóru jak to lidi řeší. Je tam example code
an0030-efm32-fat-on-sd-card a když to ztáhnu a rozbalím, je tam jediný
soubor main.c a pak v různých složkách spousta souborů s podivnými
příponami jako .uvoptx a když do toho kouknu, v hlavičce to má XML. Na
fóru se pak dohadují, co komu nechodí. Tohle opravdu asi není pro mě :-(
Když jsem kouknul na SD kartu na arduino, dají tam sd.h a jede to (teda
údajně).

Ostatně s tím arduínem - v létě za mnou přišel kamarád, který vyrábí
tepelná čerpadla a řešil, jak by to mohl ovládat přes internet.
Programuje mu to jeho brácha, taky už v důchodovém věku a že prý už do
toho nic nového dělat nechce. Poradil jsem mu ať se vykašle na nějaké
velké programování, ať vezme arduino, kde už je to hotové a do toho ať
si doprogramuje jen komunikaci se svým systémem. Na podzim jsme od něj
kupovali TČ a už komumikuje přes internet :-) Kdyby to celé vymýšlel,
neměl by to nejspíš ještě ani teď.

Anděl