Re: ako zacat s 32-bitmi, Was: Začínáme s Atmel Studiem - kontrola

ajtservis info na ajtservis.cz
Sobota Únor 6 08:53:55 CET 2021

co mi to jen pripomina..  kdyz k nam do firmy obcas prijali nejakeho
noveho pc programatora a on chtel delat revoluci v psani testovacich sw.
pro hromadu nasich vyrobku. vysledek mel byt "univerzalni" sw. ktery se
bude "jednodusse" konfigurovat pres xml a bude to vlastne uz vsechno
fungovat samo. vysledek byl pokazde stejny. giga bastl, v kterem se
nikdo nevyznal a kazda pozadovana zmena v testovani byla komentovana, to
nejde, to je ted automaticky, potrebujete to vubec ?
tragedie je, ze pak uz neni cesta zpatky, protoze to stalo mraky casu a
nikdo to uz nehodla predelat na funkcni, samostatne, konfigurovatelne,
intuitivni celky. takze stare veci se pouzivaji s usmevem a v novych se
bloudi se skripenim zubu. od jara uz mam od toho klid,  ale zapomenout
se to neda :-)
u toho silabsu/cygnalu jsem v zacatcich nainstaloval jeden sw. bez
registrace a jinych doplnku, pripojil ladici krabku za 1000kc, spustil
"blik led" a pak uz jen "prasil" examply, tedy psal vlastni sw. odhad
30min pro skoro BFU, ktery zacinal na okenkovych pametech k 8035 a
prepisoval hex :-)
t.

  Je tam example code