Re: zapojení saunových kamen

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Únor 3 13:42:15 CET 2021

Když u vás je tohle v pohodě. Případný  problém si pořešíte když se
objeví.  Když bude padat chránič tak ho vyhodíte.  Teď si ale vezměte že
instalaci má někdo kdo problematice vůbec nerozumí - prostě klasický BFU
uživatel.  Když mu to začne padat tak bude někoho shánět nejspíš autora té
instalace. A pokud bylo v návodu napsáno že chránič být nemá tak ten autor
si s chráničem jen  zadělal  starost. Na druhé straně chápu že kdo to tam
instaloval tak chtěl udělat všechno pro bezpečí toho uživatele a ten
chránič tam dal pro sichr.  Jak jsem už psal například průtokové ohřívače
nelze za chránič připojit z principu jejich funkce...  Když to někdo udělá
tak samozřejmě zjistí že to nefunguje.
Jinak ta poznámka že u třífázového spotřebiče i když bude u všech fází
svod  (bavíme se o svodu proti zemi) stejný, tak fíčko vybaví. Chránič
hlídá proud který teče do jiné země než do té pracovní. Nevybaví jen v
případě že budou "svody" jen čistě mezi těmi fázemi, ale pak se takový
"svod" chová jako spotřebič. A je paralelně se spotřebičem a vzhledem k
odporu spotřebiče ho ani jako svod nelze nazývat.