Re: zapojení saunových kamen

Středa Únor 3 13:41:14 CET 2021

st 3. 2. 2021 v 12:39 odesílatel Vláďa Anděl
<vaelektronik na vaelektronik.cz> napsal:
> No popřemýšlím o tom. Ale zase když je to třífázové a ten svod je vlastnost a nikoliv závada, měl by být svod všech fází zhruba stejný a chránič by vyhazovat neměl.

Dokonale symetrický svod?

> Uvažoval jsem, že zásuvky předělám na třídrát a dám všude chrániče. Přítelkyně, které ten barák patří, na mě koukala, jako bych se zbláznil. Prý když to funguje...

Bydlel jsem ve dvou bytech (které mi říkaly "pane"), kde byl hliník,
dvoudrát. (Myslím že v tom druhém už byla aspoň koupelna předělaná na
3 drát měď a na chrániči.) Taky jsem měl takové nápady jako ty dráty
vytrhat a vyměnit, jenže té práce, co by to obnášelo, o penězích ani
nemluvím. A to šlo jen 2+1 a 3+1 byty, tzn. ani by to nebylo tolik
metrů nových kabelů, jako kdyby se jednalo o barák.

Takže jestli na to máte a) čas a b) peníze, pusťte se do toho.

P.K.