Re: zapojení saunových kamen

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Středa Únor 3 10:05:44 CET 2021

Uz jsem to tady asi psal. Mame starou kalici pec na elektriku. Kdyz
jsem ji rekonstruoval tak jsem nasel odpojovac elektriky mechanicky
napojeny na dvirka do pece. Samozrejme netuse na co to tam je jsem ho
odpojil a pec nechal jen na termostatu.
Samozrejme pri prvnim otevreni a sahnuti klestema dovnitr jsem ji
koupil a to jako teda poradnou. Nicmene dost rychle to probijeni
klesalo...uz si to moc nepamatuju...tusim od pomerancove to ale bralo
pekne.
Podle me od urcite teploty vede skoro vsechno....protoze v ty peci
byla vyzdivka normalne se samotovych cihlicek...nejblizsi elektrika
minimalne 3cm.

RV

út 2. 2. 2021 v 17:30 odesílatel Vláďa Anděl