Re: zapojení saunových kamen

Úterý Únor 2 17:29:53 CET 2021

Děkuji moc za názory. Z toho, co jsem si tady přečet mám asi následující
závěr.
Když už jsem pro tu saunu chránič koupil, tak ho tam dám - návod od
kamen jsem si přečet až potom :-) Kdyby zahřátím těles měl až tak moc
klesat svodový odpor, tak bych to pak řešil. Přes ten chránič půjde
ještě jedna zásuvka, která bude v místnosti u sauny. Takže žádný celý
byt :-)

Co dělá svodový odpor izolace v topných tělesech po zahřátí, by mě taky
zajímalo. Tuhle otázku jsem si ale kladl už u nepřímo žhavených
elektronek se sériovým žhavením (televize), kde je mezi žhavením a
katodou třeba i 200V, v katodě je nějaký odpor a nejen že to vydrží, ale
ani do toho těch 50 Hz nijak obzvlášť nelezlo. Tak to snad ani tady
nebude taková hrůza.

Anděl