MBA2020 (TDA2020) a 68pF kapacita

Pátek Prosinec 31 00:02:40 CET 2021

Jo a to jsem si hledal schéma a dattenblatty od elektronek, na kolik je asi
dimenzované to vinutí pro ně... vyšlo mi to i se žárovkou na 2A -->
7V/2A... takže mi to ten LM386 sluchátkovej zesilovač utáhne bez problémů.
I žárovka si může svítit.

P.K.

čt 30. 12. 2021 v 23:54 odesílatel Pavel Kadečka <pavel.kadecka na gmail.com>