MBA2020 (TDA2020) a 68pF kapacita

Čtvrtek Prosinec 30 23:54:28 CET 2021

Tak přebuzené.... je napájení, zesilovač a reproduktor. Zesilovač má nějaké
limity, kam až k napájení dokáže jít - když je na limitu, zkresluje.
Napájení má svoje limity, zesilovač nemůže jít nad napájecí napětí... a
reproduktor má zase svoje mechanické limity, kdy membrána naráží na
mechanickou konstrukci reproduktoru... pak je tam asi nějaký limit bedny.
To rádio má dřevěné šasí, ale zadní stěna je jen nějaký tlustý papír,
děrovaný (pro chlazení), žádný bassreflex, tam si asi nikdo nedal práci s
laděním :-)

P.K.