MBA2020 (TDA2020) a 68pF kapacita

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 30 23:36:06 CET 2021

Ještě tu LM386 vyměníš za ten 3W.... a   uvidíš, že to hraje mnohem líp.
Zvlášť s poctivým reprákem a tou dřevěnou skříňkou.
Jde o dynamiku toho  budicího signálu, s tím 0,5W nf PA to může ve špičkách
být přebuzené i na běžnou pokojovou hlasitost.
Netrvrdím, že ty 3W je ideální, ale mnohem lepší, navíc pro rádio těch
rozměrů určitě...

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

čt 30. 12. 2021 v 21:30 odesílatel Pavel Kadečka <pavel.kadecka na gmail.com>