OT - vax/antivax

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Čtvrtek Prosinec 30 12:38:28 CET 2021

Není stanovená léčba Lege Artis na kovid. Takže paralen na teploty a
vyležet. Jen v některých zemích třetího světa a jen v některých státech
USA se prodávaly v lékárně popř to dostal každý nakažený zdarma, balíčky
obsahující všechny potřebné léky, vitamíny, minerály, oximetr a teploměr
i s návodem.

Já kdybych se neozval, jestli mi dá paní doktorka nějaké léky, tak nemám
nic, už mě sestra taky poslla šupem dom. Na toto upozorňují i lékaři
paralelní lékařské komory, že se kovid u nás neléčí a nechává se mu
volný průběh. Není vyšší zájem ho léčit. Studie o účinnosti na to jsou.
Ale u nás byla smazána.

https://web.archive.org/web/20210202052103/https://www.sukl.cz/sukl/prehled-hodnocenych-leciv-na-nemoc-covid-19