OT - vax/antivax

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Úterý Prosinec 28 14:04:34 CET 2021

Jenže na jaře přišla uzávěra včas (slovy premiéra "přišli ti, co neměli
přijít a pak ti, co měli přijít, nepřišli"). V srpnu 2020 odmítl premiér
zpřísnit opatření, v září přestaly KHS testovat děti, čekalo se na
krajské volby a potom už bylo pozdě.

Ta křivka je exponenciální. Když se rozjede, je prostě na omezování
kontaktů pozdě.

Na jaře 2020 to vládě vysvětlil matematik. Teď to řídila odbornice na
bezpečnost potravin a právníci. Těm bohužel nic neříká modelování
systémů, zpětné vazby, kmitání a další věci, které zvládá s bravurou
polovina zdejších členů.

Standa