Jak nejlépe odpálit MBA810?

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 30 00:50:59 CET 2021

Somrovanie dnes uz malokto oceni :) Po skole som robil nejake roky na
Liptove vo vcelku znamaj fabrike (nechcem verejne) a tam mali odpadove
kontainery.. nerezove piliny, kovove sablony, no hociso. Ale! aj odrezky
cuprextitu. A to boli zaujimave kusky, napr. 50x10cm. Alebo tenke
odrezky z vyroby 4-vrstvovych dosiek. Nejake este kdesi mam aj po tych
25r :)

Uplne mimo, z vyrobnej haly to vyvazal na vysokozdviznom voziku taky
chalan, ktoreho sme volali "Ahojte". Nikto sme ho nepoznali, netusim,
ako sa vola. Ale on kazdeho vzdy prvy pozdravil "ahojte" a my sme mu
opatovali "ahoj". Pred par rokmi (po X rokoch) som v tej oblasti bol a
stretol som ho nahodou v meste, co nasledovalo? "Ahojte"! To su zazitky :)

miro