Re: Jak nejlépe odpálit MBA810?

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Středa Prosinec 29 22:52:19 CET 2021

Já tyto moduly párkrát našel na smeťáku ve vyhozenych TV kam jsme
pravidelne chodili pro materiál na bastleni. Tenkrát se ještě netridilo a
bylo tam k mání všechno :-). Stačilo si vzít jenom kárku. Bylo tam i dost
věcí co tam vyhazovali vojáci třeba keramické plošné spoje s malými
elektronkami. Dneska clovek podel cesty narazi akorát tak na rozmlaceny
notebook nebo telefon výjimečně na něco staršího... skoro vše na bastleni
nevhodné.