Jak nejlépe odpálit MBA810?

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Středa Prosinec 29 22:23:23 CET 2021

Ja som mal naopak MBA810 rad a nikdy ma nesklamal. Do nejakych tych
radii, co som postavil, som vzdy dal zosilnovac s 810.
Okrem vlastnych konstrukcii si pamatam, ze raz som v "lacnej tesle" v
Kosiciach (vie tu niekto, o co slo?) zohnal hotove moduly zosilnovaca do
TV Merkur, alebo Uran. S takym bielym plastovym nasuvacim konektorom. Ku
pinom konektora som si napajkoval droty a fungovalo to spolahlivo hned a
hotove :)

miro