Re: Jak nejlépe odpálit MBA810?

Čtvrtek Prosinec 30 00:29:04 CET 2021

Do Kutné Hory na průmku přešel kluk, co začal dělat průmku v Rožnově.
Přinesl z Tesly krabici od bot plnou nepovedených malých germaniových
tranzistorů. Předváděl, jak se s nima střílí. Připojil tranzistor do
zásuvky a pouzdro vystřelilo, zůstal jen spodek s drátama. Pak už jsme o
přestávkách vždycky delegovali někoho, kdo na chodbě nahazoval jistič.
Předpokládám, že tak mohutný efekt způsobil rozklad (odpaření)
silikonové vazelíny, kterou bylo pouzdro vyplněné.

Anděl