OT - vax/antivax

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Úterý Prosinec 28 12:14:11 CET 2021

No má myšleka byla o tom, že na jaře byl covid, uzávěra a na mrtvých to
není vidět. Na podzim zase uzávěra, ale mrtví rostou a to s každou další
uzávěrou i v tomto roce.

Jinak bych toto téma rád opustil, protože jsme v HW konferenci.

Milan