OT - vax/antivax

Jindroush jindroush na seznam.cz
Úterý Prosinec 28 11:58:43 CET 2021

Ano, je to od druhe, podzimni vlny. Tu prvni CR prakticky minula,
protoze byla rychla a dost ucinna opatreni.
Od konce te uzavery nekdy v kvetnu 2020 se neudelalo nic preventivniho a
jeste se ve chvilich, kdy mohla opatreni dat smysl, zbytecne uvolnovalo,
a pak to jelo - to jsou ty kopce covidu.
Prilis tedy nechapu, co byl vas argument?
J.