OT - vax/antivax

Milan Kratochvíl milan.krata na quick.cz
Úterý Prosinec 28 11:46:19 CET 2021

Zdravím

Jo, je to krásně vidět i na tom co píšete. Když kouknete na rok 2020 tak
od 40 týdne šel počet mrtvých nahoru, ale covid omezení byla od
dceřiných jarních prázdnin roku 2020 tedy od jara (který týden to byl si
nepamatuji).

Milan