OT - vax/antivax

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Neděle Prosinec 26 14:43:34 CET 2021

Dobrý den,
Věnoval jsem více než hodinu pročtení veškeré vaší kompletní komunikace. S
něčím souhlasím, s něčím ne. Docela jako problém vidím to, že tady nezaznělo
podle mě to nejpodstatnější. Čím více nemocných (to platí obecně u všech
nemocí, jak virových tak bakteriálních), tím větší virová nálož, větší šance
mutaci. Sice virus má zájem na tom, aby jeho mortalita byla pokud možno 0,
ale tady jde v podstatě o náhodu. Takže i kdyby, říkejme tomu klidně
"vakcinace" pomohla zamezit pouze 10% onemocnění, ve světovém měřítku se
sníží i šance na mutaci v něco, s čím už si nebudeme relativně jednoduše
poradit.
Míra

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jindroush
Sent: Sunday, December 26, 2021 1:59 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT - vax/antivax

No, tak ja to udelal za ostatni, graf je zde:
https://www.dropbox.com/s/61yf427d8z20beu/csu_zemreli.jpg?dl=0
Je to primo screenshot ze stataku, teoreticky by to melo byt toto url
https://vdb.czso.cz/vdbvo2/faces/cs/shortUrl?su=8fbb1b6c

jsou tam videt kopce chripky 2016, 2017, 2018. Jinak je to plus minus
placka. A pak pomerne vysoke hriby COVIDu.
Prosim tedy o vysvetleni, kde vidite 'zacatek zvyseneho umirani uplne
jinde'.

J.

--
Jindroush <jindroush na seznam.cz>