OT - vax/antivax

Jindroush jindroush na seznam.cz
Neděle Prosinec 26 13:59:29 CET 2021

No, tak ja to udelal za ostatni, graf je zde:
https://www.dropbox.com/s/61yf427d8z20beu/csu_zemreli.jpg?dl=0
Je to primo screenshot ze stataku, teoreticky by to melo byt toto url
https://vdb.czso.cz/vdbvo2/faces/cs/shortUrl?su=8fbb1b6c

jsou tam videt kopce chripky 2016, 2017, 2018. Jinak je to plus minus
placka. A pak pomerne vysoke hriby COVIDu.
Prosim tedy o vysvetleni, kde vidite 'zacatek zvyseneho umirani uplne
jinde'.

J.

--
Jindroush <jindroush na seznam.cz>