OT - vax/antivax

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Prosinec 28 13:24:45 CET 2021

On Tue, 28 Dec 2021, Milan Kratochvíl wrote:

> No má myšleka byla o tom, že na jaře byl covid, uzávěra a na mrtvých to není
> vidět. Na podzim zase uzávěra, ale mrtví rostou a to s každou další uzávěrou
> i v tomto roce.

Zdravim

ja si taky myslim ze ty opatreni nemaji tak velky vyznam jak se
jim prisuzuje. Ze kdyby se na prelomu 20/21 vse nezaviralo tak
jsme na tom nebyli o moc hur a ekonomika by nedostala takovou ranu.
Napr. vanocni trhy - Praha je letos nezavrela (protoze se to
jmenovalo jinak) a cisla v Praze se nijak nezhorsily.