OT 5G - muj covid

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Neděle Prosinec 26 23:12:11 CET 2021

S fenoménem 5G taky ve svém okolí bojuji a dal jsem si taky 5G do názvu
wifiny...

Nejsou ochotni přijmout, že ty kmitočty na 5G se tu už nejmíň 20 let
používají i na něco jiného a v mnohem vyšších výkonech. Operují termity,
špatnými překlady ze špatných překladů a na nich staví své hvězdné
teorie. Tragédie je, když dohledáte původní zdroj, lépe přeložíte - a
opravíte jim ty termity, hvězdné konstrukce seškrtáte tak aby dávaly
význam v zamlčených nepohodlných údajích... Hned jste agent, ničitel,
trol a to jsou ty slušnější nadávky. Ty zamlčované údaje jsou hlavně
intenzita pole, při které nastává dotyčné zdravotní poškození, šířka
laloku anténní soustavy, hustota energie na plochu. Toto fakt NEMAJÍ
RÁDI. Na druhou stranu ale mají velmi kvalitní a zajímavé zdroje, ale
platí o nich to co jsem napsal výše. Udělají z nich prostě pohádky.

Jako jo, může se stát, že fták spadne protože letí poblíž směrem k
anténě a pálí ho kůže nebo oslepne. Stejně jako jsem několikrát
vyškraboval divnou hmotu a peří z chladiče auta...Smůla no.