OT - muj covid

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Prosinec 25 22:49:51 CET 2021

Jo...pracuji v telekomunikacích a je úžasné, kolikrát jsem si vyslechnul,
že za všechno může 5G síť. Před pár dny u mě byl doma jeden trochu vzdálený
příbuzný ( VŠ zemědělský obor )
A něco jsme řešili a potřeboval připojit ntb k mé domácí wifi.  Tak mu
dávám jméno sítě  a heslo ( Home_5G , nebo Home 2G4  - 5,2GHz nebo 2,4GHz
mám duální AP )
Úplně se zhrozil ... " ty tu máš 5G síť " ??? Naprosto zoufalý pohled,
zaklapnul ntb a okamžitě utekl.  Volal jsem mu ještě , řekl mi, že jsem
magor , co si dobrovolně ničí život
 a ničí ho i ostatním. A jeho naprosté přesvědčení, že za covid může 5G mu
asi nikdy nevyvrátím. Některým lidem by měli sebrat občanku....

> Já žiju na Ostravsku a ty antivax blbiny slyším denně, z mých sousedů (i
> lidi nad 70) není téměř nikdo naočkován, ani kamarádi, jen pár kolegů v
> práci.
> V obchodech prodavačky a lidi bez roušek, v taktéž MHD, to samé prej
> hokej, v zaměstnání vůbec, někteří se mi i smějou, když roušku nosím.
> Nemocnice omezily běžné výkony, personál přesunuli na ARO/JIP Covid
> jednotky, na operace se čeká, nebo byly odloženy na neurčito a pán
> Zahradník napíše, že není pravda, že nemocnice jsou vytížené...
>
> Karel

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>