OT - muj covid

Karel M a8dtljb na gmail.com
Sobota Prosinec 25 20:21:30 CET 2021

Přes čáru to je, ale taky ty Covid dezinfo zabíjí lidi, tak si to
porovnejte.

Pan Jindroush to popsal velmi dobře a pěkně.
"...co vam po 'internetech' napise jakykoli covid popirac. Vakciny nahovno,
experimentalni, neprovereny, nova technologie, big pharma. Pote treba
"lekari neleci, jen paralen po telefonu", takze pak tzv. "lecba" vit. C,
zinek, isoprinosin. To je znamy repertoar....."

Já žiju na Ostravsku a ty antivax blbiny slyším denně, z mých sousedů (i
lidi nad 70) není téměř nikdo naočkován, ani kamarádi, jen pár kolegů v
práci.
V obchodech prodavačky a lidi bez roušek, v taktéž MHD, to samé prej hokej,
v zaměstnání vůbec, někteří se mi i smějou, když roušku nosím.
Nemocnice omezily běžné výkony, personál přesunuli na ARO/JIP Covid
jednotky, na operace se čeká, nebo byly odloženy na neurčito a pán
Zahradník napíše, že není pravda, že nemocnice jsou vytížené...

Karel