OT - muj covid

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Sobota Prosinec 25 19:47:19 CET 2021

Pane Karle...myslim, ze to je naprosto zbytecne...soucasti socializace a
slusneho chovani je i to, ze si nektere veci clovek nechava pro
sebe...muzu mit tisickrat jiny nazor a myslet si o tom sve, ale proste
si to clovek nechava pro sebe...proc? protoze to proste JE ZBYTECNE. Nic
to nikomu neda a ani se tim nic nezmeni, ze jste nam sdelil vas nazor na
dva cleny HWnews. Navic ty lidi zrejme ani neznate osobne.

Ja ocenuji ze Petr sel s kuzi na trh...a minimalne se snazil sdelit jeho
pocity a poznatky.

Vzhledem k tomu, ze jsem ve spitalech prozil znacnou cast zivota
(nezaslouzene) a to i jako velmi male dite a videl veci, ktere by asi
deti videt nemusely tak vim, ze jak jde o zdravi jde velmi casto racio
ne stranou, ale naprosto jinyma cestickama. Tim nemluvim o pomatencich s
cipama ve vakcinach to je jiny level, ale to ze ma clovek neduveru k
nejakemu ockovani o kterem jde spousta dezinformaci a informaci a je zde
virus, ktery lidstvo nezna nemusi byt ani rozum prilis dobry radce.

Proste tohle mi prijde pres caru.

RV