OT - vax/antivax

ajtservis info na ajtservis.cz
Neděle Prosinec 26 10:56:46 CET 2021

Dne 26.12.2021 v 10:25 Jindroush napsal(a):
 > Co se tyce Tecky, to je je marketingove-politicka saskarna, o tom zadna,
 > je treba to tak vnimat. Neni to "lekarske tvrzeni o ucinnosti vakciny".

no hura, konecne :-)
jen shrnuti, po tom co se tu napsalo a balu spravne predpovedel, "to
bude zase v alejich nablito" :-).
1. mame tady jednoznacny benefit ockovani, a myslim ze po 2 letech i pro
jasne definovanou skupinu. snad DOBRE, ze to alespon vime.
2. mame 500 000 lidi z teto skupiny neckovanych. absolutni selhani
statni spravy = SPATNE. zadne dalsi reseni ktere by je pomohlo
presvedcit se neplanuje. ze meli moznost a podobny zvasty jsou mimo.
zadnej internet a SMS to nikdy nemohlo zaridit. moje aktulni zkusennost
na zakaznickem centru CEZu, kde je to ted jak v LDN a ty vyslechnute
pribehy, proste se za tema lidma musi dojit. coz je skutecna prace,
nezajimave ...
3. SPATNE, vysvetleni a propagace ockovani jako benefitu pro normalni
zivot, tecku atd. nejhorsi zpusob. najdete si videa kdy nejvyssi velitel
rika, "nikdo se pak nenakazi a nezemre". tohle si proste nemel nikdo
dovolit.
pri dobre kampani a moznosti si nechat ovetrit svuj zdravotni stav a
podle protilatek i informaci, ze clovek uz covid mel, by byl pristup
uplne jiny.
4. k te "toleranci ockovanych". to je proste opet pruser zvolene
motivace ockovani. nikdo si ted politicky nedovoli zatahnut do
potrebnych opatreni jako je testovani atd. ockovane, protoze tecka atd.
takze zase mega SPATNE statni sprava.
5. k sireni nemoci i pres ockovani, aktualne k 25.12.2021 :
https://smis-lab.cz/2021/12/25/do-jake-miry-brani-ockovani-proti-sars-cov-2-sireni-onemocneni/
6. jak tu nekdo zminil, "Lidská psychika funguje podivně", ne je ZASADNI
pro zdravi. takze nekoncici medialni a politicky tlak a straseni se
jednoznacne vyznamne podili na vyvoji zdravotnich problemu.
7. za snad "jen" 400 miliard bych ocekaval jine vysledky. vubec bych
nemel problem zkousnout, ze se, jen jako priklad, rekne, aktualni
vakciny vylejeme do zachoda a udelame co nejrychleji jinou atd. chyby se
stavaj a porad nove pozadatky by se mely aktualne promitat.
na zaver, podle me se da vsechno delat podstatne lepe a s vetsim
prinosem, ale vule bude skoro na nule. takze budou pokracovat nesmyslna
nelogicka opatreni, jako ze kluk 18let nesmi bez ockovani ani s testem
na vlek, ale supermarkety budou dale precpany rizikovou neockovanou
skupinou atd.
rozumne reseni proste neni na poradu dne, i podle zdejsich prispevku,
kde se to jen deli na dva tabory jen zacit strilet .. skoda.
tomik.