Laser + Marlin = moje tezke zacatky :(

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Neděle Prosinec 26 16:40:02 CET 2021

Zdravim,
dekuji za odpoved, moc mi to pomohlo pro nastaveni testu (jel jsem
rychlosti 700-1250 s vykony 50%, 75%, 100%) Dovolim si trapne pokracovat v
ne-covid tematu a ma konci mailu si dovolim dalsi otazku:)
Jen pro info (treba se bude jeste nekomu hodit):
50% prorizne spolehlive do 750 mm/min
75% do 1000 mm/m
100% do 1100mm/m (do 800mm/m prorizne 2 vrstvy)
U neproriznuteho je pod lupou videt, ze 'spolehlivejsi' jsou vodorovne rezy
nez svisle (nejspis dano geometrii paprsku, mozna jeste pujde doostrit -
tim budu pokracovat (dik za namet na test - ty cary blizko u sebe se zdaji
rozumny postup (pro mne)

A ted otazka: vypada to, jako by laser zacal svitit az zlomek vteriny po
zacatku pohybu (takze zlomek milimetru prvni cary - zvlaste pri
vyzsich rychlostech - je netknuty). Nema nekdo napad na reseni? (Marlin
2.0.9)
BR
Marek