Laser + Marlin = moje tezke zacatky :(

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Prosinec 26 21:25:13 CET 2021

S tím opožděným startem pálení jsem měl problém i já. Nebo aspoň ten
výsledek tak občas vypadal.
Chtěl jsem to začít řešit, ale už (zatím) na to nedošlo, protože mi
laser skoro-chcípnul a měl jsem teď dost dlouho dobu nelaserovou.
A nový jsem zatím nerozjel, ještě jsem neměl čas a odvahu ho vyndat z
krabice.

Přisuzoval jsem to GRBL. Dokonce mám pocit, že jsem se na průběh signálů
díval i logickým analyzátorem a bylo to tam vidět.
Ale možná si to s něčím pletu, je už to nějaká doba. A jak mám furt
rozdělaných 20 věcí najednou, tak se mi to občas pomíchá.
Pokud to ale stejné artefakty dělá i pod Marlinem, tak by to vypadalo
spíš na problém driverů.

Asi ještě znovu opráším starý laser, kde je driver oddělený a tak se tam
dá dobře měřit. A udělám nějaká měření.
Zřejmě by bylo lepší to honit nějakým jednoúčelovým přípravkem a fotodiodou.

PL