OT - muj covid

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Prosinec 25 22:36:24 CET 2021

Krásná drbárna....
Taky k tomu něco napíšu. Mě na tom covidu vadí asi nejvíc, že díky očkování
lidi rozdělil na dva tábory. ( podobně, jako to dělá politika )
Každá strana má svoje argumenty, svoje pravdy, svoje čísla atd..

Mě vloni v září zemřela na covid kamarádka.  Číňanka, jezdila sem do CZ
pracovně,  byla fajn. Dost mě to tenkrát sebralo.
Zůstala po ní dcerka.  Možná, že kdyby v té době měla tu možnost a  byla
očkovaná tak bych tohle nepsal....

A jinak mám jednoho kamaráda, takový ten zarytý antivaxer, dohodli jsme se,
že se v zájmu  dobrých vztahů na to téma nebudeme bavit.
Asi před měsícem jsme se sešli a něco vypili. On notně posílen alkoholem se
mi svěřil, že  by se i dal očkovat, ale copak to teď může udělat, když
byl takovou dobu proti, všichni to o něm ví a teď najednou by otočil?  To
by se mu prý všichni vysmáli...a vypadal by jako blb.
Od té doby si o těch odmítačích myslím své... ty argumenty vždycky nějaké
budou mít.

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

so 25. 12. 2021 v 22:09 odesílatel Petr Zahradník <clexpert na clexpert.cz>