OT - muj covid

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Sobota Prosinec 25 22:09:26 CET 2021

Mimochodem, den před mým odchodem mi na pokoj přivezli nového spolubydlícího přímo z JIP. Byl plně očkovaný, byl na JIP od pátku. Já na tom pokoji od soboty. Takže on od pátku do středy na JIP, pak tento pokoj. Já šel domů, on tam ještě zůstal na kyslíku. Nemusí to být černobílé.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of kral.j na centrum.cz
Sent: Saturday, December 25, 2021 7:43 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: OT - muj covid

Že to může vypadat i jinak doložím vlastním příběhem. Je mi 70 a jsem rizikový (diabetes, nadváha, 4 roky po infarktu), ale očkovaný. Manželka byla na testu kvůli nespecifickým problémům v sobotu. A v pondělí dostala výsledek - pozitivní. Já jsem byl právě na cestě do školy a tak jsem to otočil, dal vědět do školy a svému praktikovi. Na test jsem šel ve středu ráno a to jsem pořád neměl žádný problém. Jenže pak se to zvrhlo k něčemu, co ukazovalo náběh na infarkt. Takže 155 a do nemocnice. Během příjmu mi došel výsledek - pozitivní. Následoval pobyt na covidovém oddělení, ale JIP nebylo potřeba. Splupacienti byli všichni neočkovaní a neměnil bych s nimi. Do mě pořád něco píchali a za dva dny jsem byl téměř fit. Hlavní problém bylo ukrutné nechutenství. Takže jsem celou dobu pobytu nejedl a zhubnul jsem 15 kg. Po skončení karantény mě čekalo vyšetření na kardiologii. Výsledek úplně perfektní.
Teď po 5 týdnech mám pořád problém s tím, že mi všechno chutná jinak a jsou věci, které do sebe nedostanu. Ale už jsem 4 kg přibral zpátky. Moje první jídlo po opuštění nemocnice byly špičky, věnečky a větrníky, to vše dvakrát. Zajímavé ovšem je, že kontrola na diabetologii dopadla perfektně.
A ještě dvě věci, nad kterými se už teď směju. Jedna z otázek při příjmu do nemocnice byla, jestli si přeji faráře. To bylo opravdu poprvé v životě. A pak ještě rozhovor s hygienou. Zrovna v den, kdy jsem skončil v nemocnici jsem měl termín na třetí dávku očkování. A hygiena mi zcela vážně vynadala, že jsem zmeškal termín.
A moje rekapitulace říká. Kdyby se stejná organizace držela v případě nějaké větší živelné katastrofy, nebo něco vojenského, tak večera nedožijeme.

Král