Re: OT - muj covid

kral.j na centrum.cz kral.j na centrum.cz
Sobota Prosinec 25 19:42:31 CET 2021

Že to může vypadat i jinak doložím vlastním příběhem. Je mi 70 a jsem rizikový (diabetes, nadváha, 4 roky po infarktu), ale očkovaný. Manželka byla na testu kvůli nespecifickým problémům v sobotu. A v pondělí dostala výsledek - pozitivní. Já jsem byl právě na cestě do školy a tak jsem to otočil, dal vědět do školy a svému praktikovi. Na test jsem šel ve středu ráno a to jsem pořád neměl žádný problém. Jenže pak se to zvrhlo k něčemu, co ukazovalo náběh na infarkt. Takže 155 a do nemocnice. Během příjmu mi došel výsledek - pozitivní. Následoval pobyt na covidovém oddělení, ale JIP nebylo potřeba. Splupacienti byli všichni neočkovaní a neměnil bych s nimi. Do mě pořád něco píchali a za dva dny jsem byl téměř fit. Hlavní problém bylo ukrutné nechutenství. Takže jsem celou dobu pobytu nejedl a zhubnul jsem 15 kg. Po skončení karantény mě čekalo vyšetření na kardiologii. Výsledek úplně perfektní.
Teď po 5 týdnech mám pořád problém s tím, že mi všechno chutná jinak a jsou věci, které do sebe nedostanu. Ale už jsem 4 kg přibral zpátky. Moje první jídlo po opuštění nemocnice byly špičky, věnečky a větrníky, to vše dvakrát. Zajímavé ovšem je, že kontrola na diabetologii dopadla perfektně.
A ještě dvě věci, nad kterými se už teď směju. Jedna z otázek při příjmu do nemocnice byla, jestli si přeji faráře. To bylo opravdu poprvé v životě. A pak ještě rozhovor s hygienou. Zrovna v den, kdy jsem skončil v nemocnici jsem měl termín na třetí dávku očkování. A hygiena mi zcela vážně vynadala, že jsem zmeškal termín.
A moje rekapitulace říká. Kdyby se stejná organizace držela v případě nějaké větší živelné katastrofy, nebo něco vojenského, tak večera nedožijeme.

Král