OT - muj covid

Aleš Procháska ales.prochaska na divesoft.com
Sobota Prosinec 25 19:03:58 CET 2021

> Fakt nechci rozebírat očkování dopodrobna, protože to pro mě není důležité.
> Nemusím mít pravdu za každou cenu a jsem plně pro to, aby si každý dělal, co sám uzná za vhodné.

Stejně si nakonec udělám co chci, ale když už jsi to zmínil, holt se tě lidi pro které je to důležité budou ptát :-) Je možné, že se ohledně očkování mýlím. Už se stalo, že jsem se mýlil, stalo se, že mě informace od lidí přiměly změnit názor a stalo se už i obojí současně, tak by mě to zajímalo. Sám těm publikovaným statistikám věřím, mám už třetí dávku očkování, ale jsem připravený stále sbírat nové poznatky.

> Tu ekonomiku totiž my obyčejní lidé opravdu nemůžeme zničit a nemáme šanci zničit.
> Ničí nám ji politici svými vlastním mocenskými zájmy. To oni vše rozkrádají ve velkém,
> Petr Zahradník, počítačový expert

Bohužel je to ještě horší. Ty politiky jsme si zvolili my sami. Politici jsou přesně takoví, jako si lidi přejí, aby byli. Jestli politici šlapou po podnikatelích, je to proto, že významnému procentu lidí dělá radost, když se šlape po podnikatelích. Atd.

Aleš Procháska