OT - muj covid

Zdenek zdej na atlas.cz
Neděle Prosinec 26 08:19:26 CET 2021

Nejmenuje se ten kamarád Landa? J V jeho případě to bylo opravdu ode zdi ke zdi. Ještě vylepšeno tím, s jakou vehemencí své názory prezentoval.

Poraďte kamarádovi, ať se klidně očkovat nechá. V hospodě mu nikdo vpich po jehle kontrolovat nebude, takže jeho ego neutrpí. J

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jan Kuba
Sent: Saturday, December 25, 2021 10:36 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT - muj covid

Krásná drbárna....

Taky k tomu něco napíšu. Mě na tom covidu vadí asi nejvíc, že díky očkování lidi rozdělil na dva tábory. ( podobně, jako to dělá politika )

Každá strana má svoje argumenty, svoje pravdy, svoje čísla atd..

Mě vloni v září zemřela na covid kamarádka.  Číňanka, jezdila sem do CZ pracovně,  byla fajn. Dost mě to tenkrát sebralo.

Zůstala po ní dcerka.  Možná, že kdyby v té době měla tu možnost a  byla očkovaná tak bych tohle nepsal....

A jinak mám jednoho kamaráda, takový ten zarytý antivaxer, dohodli jsme se, že se v zájmu  dobrých vztahů na to téma nebudeme bavit.

Asi před měsícem jsme se sešli a něco vypili. On notně posílen alkoholem se mi svěřil, že  by se i dal očkovat, ale copak to teď může udělat, když

byl takovou dobu proti, všichni to o něm ví a teď najednou by otočil?  To by se mu prý všichni vysmáli...a vypadal by jako blb.

Od té doby si o těch odmítačích myslím své... ty argumenty vždycky nějaké budou mít.