OT - muj covid

Petr Simek psimek na jcu.cz
Sobota Prosinec 25 20:23:22 CET 2021

On Sat, 25 Dec 2021, Petr Zahradník wrote:

> A vlastně se vůbec nepozastavujeme nad tím, což by nás tu v technické
> konferenci tedy docela mohlo zajímat, kde se to tu vzalo. Kdo to na nás
> poslal, jestli to je umělého původu, proč to kdo udělal. Jestli se to
> kdy vyšetří, jestli za to někdo ponese následky. To není vůbec

Ja jsem cetl takovou teorii ktera mi ale prisla docela pravdepodobna.

V USA pred lety vznikl ve virologii takovy smer ktery pomoci urychlovani
mutaci viru v laboratori chtel zkoumat jejich mozne mutace ke kterym
by mohlo dojit take v prirode a pokud by ty mutace byly nebezpecne tak
by se ziskal naskok pro vyvoj vakcin.

Problem je ale v tom, ze i z tech nejvic zabezpecenych laboratori
statisticky jednou zhruba za 8 let neco unikne. V USA jim to pomerne
rychle doslo jak je to nebezpecne a tak za Obamy takovy vyzkum zakazali
a zakazali jeho financovani z USA grantu kdekoliv.

Soudruzi se ale nelekli a prestehovali to do Ciny ktera se chtela
vyrovnat svetu ve vsech oblastech a tak takovy spickovy vyzkum privitala
a financovala. A pak nejspis stalo to co se stat muselo - uteklo to.

Takze to neni uplne vytvorena vec, ale nejspi to nejak modifikovali
aby se to rychleji mnozilo a tim to rychleji mutovalo. Pekova na tohle
tema rekla ze kdyby ona delala takovy vyzkum tam by se ji takova
vlastnost viru velice hodila protoze to znacne zrychluje praci..