OT - muj covid

Petr Simek psimek na jcu.cz
Sobota Prosinec 25 20:07:05 CET 2021

On Sat, 25 Dec 2021, Zdenek wrote:

> Pokud přijmeme tvrzení, že většina lidí nemocnici je neočkovaných, tak
> těch 30 % neočkovaných nyní plní nemocnice víc než téměř 100 %
> neočkovaných na jaře.

Ten (byvaly) pirat Dostal zverejnuje cisla jak to vypada v nemocnicich
a pokud mne pamet neklame tak pred par tydny to bylo 4:1 na kysliku,
2:1 na JIP a 1:1 na umrti. V neprospech neockovanych. Protoze ockovanych
v te dobe cca 2x tolik tak, ty koeficienty bylo treba upravit na 8,4,2:1
ve prospech ockovanych.

Co mne na tech cislech zarazilo ze cim horsi prubeh tim mensi pozitivni
vliv ockovani, pri tom oficialni doktrina rika pravy opak, ze ockovani
chrani pred tezkym prubehem.

Nekdo to vysvetluje tim ze neockovanym se venuje vetsi pozonost a driv
se prijde na pripadne komplikace, ale uplne se mi to nezda. Kazdopadne
ma v tech cislech i lidi co to prodelali a meli reinfekci a ti na tom
byli nejlip.