OT - muj covid

Jindroush jindroush na seznam.cz
Sobota Prosinec 25 17:57:58 CET 2021

Je to s velkou pravdepodobnosti tak, protoze delta je podstatne infekcnejsi.
To, ze jsou nemocnice nepomerne vice zatizene neockovanymi, to je take
zrejme, ze vsech cisel.
S temi procenty ockovanych a neockovanych je lepe zachazet podle
nejakych vekovych skupin, cim vyse, tim dulezitejsi je procento
proockovanosti.

J.

--
Jindroush <jindroush na seznam.cz>