OT - muj covid

Zdenek zdej na atlas.cz
Sobota Prosinec 25 17:14:41 CET 2021

To mi připomnělo nedávnou debatu s kolegy:

Na vrcholu poslední vlny (pár týdnů zpět) byly denní přírůstky nakažených a počet lidí v nemocnicích vyšší než na vrcholu jarní vlny. Teď je cca 70 % očkovaných, na jaře to bylo téměř zanedbatelné množství.

Pokud přijmeme tvrzení, že většina lidí nemocnici je neočkovaných, tak těch 30 % neočkovaných nyní plní nemocnice víc než téměř 100 % neočkovaných na jaře.

Lze z toho vyvozovat, že bychom bez očkování teď byly na x násobcích jarních čísel?

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Karel M
Sent: Saturday, December 25, 2021 11:02 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT - muj covid

Jak by asi dopadl, kdyby takhle přemýšleli všichni a nemocnice byly pak zcela přehlcené? To by možná ani ta ZZS k němu domů nepřijela,

To ten nefunkční Isoprinosine stál víc, kdo ví jestli nejedl i Ivermectin, jen to nepřiznal.

Neznám nikoho kdo měl vážnější účinky po očkování, zkazky o úmrtích a mrtvicích se ukázaly jako fámy. Zánět myokardu je četnost 2 ze 100.000 a jen u mladých mužů.

Znám lidi, co dostali Covid i přes plné očkování, ale průběh nikdy nebyl vážný a už za 2 týdny byli zpět v práci.

U plně očkovaných lidí v dobré kondici (sportovci) nedošlo k nákaze ani když se zcela nechránili a měli doma nemocné děti.

Tedy doporučuji třetí dávku urychlit hlavně u lidí s horší imunitou a vyšším BMI. Já jdu v pondělí.

Karel