OT - muj covid

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Sobota Prosinec 25 17:22:27 CET 2021

Osobne v mem okoli a okoli mych znamych je ockovana vetsina lidi a
neznam jedinny pripad nejakych komplikaci. Paradoxne v podstate nejvetsi
problem mel muj 20lety syn, kteremu po ockovani vyskocila podklickova
uzlina a stav se normalizoval az cca po 14 dnech (na normalni velikost).
Ale dle me obvodacky (hraje se mnou v kapele a zname se fakt leta a
nemam duvod ji cokoli neverit) je zrovna tento jev u maldych lidi docela
casty. Ona je specializaci nefrolozka a stale slouzi ve spitale
(dialyzovani jsou urcite rizikovi pacienti) a jeji muz take muj kamarad
je patolog...takze urcite maji myslim prehled.

Myslim, ze proste davat cokoli do souvislosti bez lekarskeho vysetreni a
dukazu je vesteni z kristalove koule a v podstate ma p.Labaj pravdu. To,
ze je nekdo mlady neznamena vubec nic. Vsichni sourozenci mych rodicu
umreli kolem veku 50 let a covid zadnej nebyl a pritom moji rodice
zaplatpanbuh zde stale jsou.

Dneska dostane infarkt i 20letej fotbalista.

RV