OT - muj covid

Sobota Prosinec 25 22:45:08 CET 2021

Tohle varování koluje po internetu:-D

Mám šokující zprávu o děsuplných následcích očkování:

Martin 34 let (Frýdlant nad Ostravicí)
- 3 týdny po očkování mu přestala fungovat měsíc stará myčka.

Jan 43 let (Tábor)
- po očkování se zastavil v kasinu, kde prohrál celou výplatu.

Milan 37 let (Pelhřimov)
- poté, co před třemi týdny oznámil rodině, že se byl nechat naočkovat, přijela tchyně a je na návštěvě doteď.

Pavel 60 let (Vodňany)
- hned po očkování šel běhat do lesa a poštípal ho sršeň.

Karel 24 let (České Budějovice)
- ještě se jen rozmýšlel, že se nechá naočkovat, a už mu před domem někdo ukradl kolo.

Marie 20 let (Písek)
- po očkování odjela na dovolenou do Chorvatska a po návratu měla pozitivní těhotenský test...Otec neznámý.

Zdena 40 let (Benešov)
- po tom, co přišla z očkování, našla doma vytopenou koupelnu.

Toto je jen zlomek tragických následků očkování! A jen Pánbůh ví, co nás ještě čeká, když NWO, Gates, EU, Soros nespí a připravují plány na ovládnutí zeměkoule...

--------- Původní e-mail ----------