Reset mobilu

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Úterý Prosinec 21 22:53:58 CET 2021

Jednou jsem odblokovaval iPad tím způsobem, že jsem se nějak přes web
dostal na jednu stránku se žádostí o odblokování. Byla to operace snad na
mesic, několik emailu a ještě jsem to několikrát urgoval. Bylo potřeba
doložit fakturu a já nevím co jeste, že je to zařízení toho dotyčného. Na
konec to klaplo. Ale jo dá se to tedy pokud k tomu máte ty správné podklady
(myšleno zcela vážně, ne nějaký svindl).