Reset mobilu

Martin Hanek martin na hanek.net
Úterý Prosinec 21 18:20:20 CET 2021

No nevím jak Android, ale třeba iPhone, který je zamknutý na AppleID,
nelze nijak resetovat ani ho AppleID zbavit a nepomůže tomu ani výrobce.
Proto se taky objevují telefony ve slušném stavu za malé peníze, lidi
tam při přihlašování něco naklofou, samozřejmě si to nepoznamenají a pak
je pozdě.

Martin Hanek