Reset mobilu

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Úterý Prosinec 21 23:11:48 CET 2021

Ale asi tomu pomohlo i to, že jsem si jako žebrák připravil dojemný příběh
:-). Ne vážně, prodejce jednoho nejmenovaného výrobce českých aut ještě
většího nejmenovaného výrobce z Německa kupoval těch tabletu asi 5 a
používal je v servisu na příjem aut. Tak jsem to tam takto hezky popsal o
koho se jedná atd a tím to asi vyšlo. Je dost možné, že jako soukromá osoba
bych neměl šanci.