Mycka Bosch - chyba E09 - netopi

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Úterý Prosinec 21 14:53:41 CET 2021

Zdravim,..uz me ty dnesni spotrebice trosku ...vite co.

https://youtu.be/3RF_KMxb2X4?t=48

Bohuzel mi nezbyde nez koupit novou mycku a tuhle dostat nekam na dilnu,
protoze se mi ji nepovedlo stojici rozbrat (nenasel jsem navod na
rozbrani presne te co mam ja) a nejak neni nalada pred svatky a behem
nich to tu rozlozit a prevracet. Az pobezi nova mycka tak tuhle vezmu
nekam na dilnu a po oprave necham jako zalohu.

Bosch inovativne oddelil topne teleso oz vody, ale opet to cele skonci
po 7 letech provozu na vypalenem pajeni. Sice nemam 100% jistotu, ze je
to ten problem, ale uz se mi tenhle problem objevil 2x jednou u pracky a
take u predchozi mycky...tam vyhorel pajeny spoj kolem nozicky relatka.

Co je platny, ze mame vsechny ty CADy, CNCcka kdyz pak skoncime na
pajenem spoji.

Nicmene mam mycku napojenou na teplou vodu z radu a i bez topeni meje v
podstate normalne.

Tak jen stastny a vesely ;-)

RV