Re: OT: Výměna skla displeje u MT

Úterý Prosinec 21 10:52:51 CET 2021

Co s tím telefonem budou dělat, to neřeším, zavolal jsem tam, popsal co s
mobilem je, oni mi řekli, co se bude měnit, já jsem si to přes eshop
objednal a zaplatil, mobil odeslal a dostal zpátky opravený.

Řekl bych, že už je to pro ně rutina, mobily opravují jako když Baťa šije
cvičky a když se něco nepovede, tak to jde za nima.

Táta se živil opravou televizí (a elektroniky vůbec), jednou si myslím
vylámal zuby: vyměříte, vytipujete, co je špatně, dáte tam nové součástky a
ony znova vyhoří... takže bádáte, měníte, už v tom máte dost peněz a stejně
to spěje k tomu, že zákazníkovi musíte říct, že je to neopravitelné :-) A
chtít po něm zaplatit za opravu, když jste to neopravili, nejde.

P.K.

út 21. 12. 2021 v 10:26 odesílatel Michal Grunt <michal.grunt na gmail.com>